Vakantie - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan Grauwmans - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan Grauwmans - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Rob & Suus

Blijf op de hoogte en volg Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan

19 Juli 2012 | Maleisië, Kota Kinabalu

Bedankt weer voor de reacties op de weblog! Erg leuk om te zien dat het gelezen wordt en dat er ook op gereageerd wordt. Ook ontzettend bedankt voor alle felicitaties met mijn verjaardag. De sms'jes en berichtjes op facebook stroomden binnen...echt SUPER!

En dan nu even een kort verslagje vanuit Kota Kinabalu.
De laatste schooldag voor Bas en Evi zit er weer op. In september al weer naar de volgende groep en dan is er volgens mij geen Nederlandstalige juf meer. Zal ook wel weer even wennen zijn, al denk ik dat de kids er zelf weinig last van zullen hebben. Ze begrijpen het Engels steeds beter. Ze zingen vaak Engelstalige liedjes en praten soms tegen elkaar zelfs al wat Engels. Komt vast goed dus in die volgende groep.

Zaterdag zijn we naar vertrokken naar Kota Kinabalu. Het is hier geweldig....nu wel tenminste.

We hadden wel even wat opstart problemen:
* We zouden opgehaald worden van de luchthaven, maar er was niemand te bekennen.
* Bij het inchecken konden ze onze boeking nergens vinden, maar na enige tijd wachten was er dan uiteindelijk toch een 'pool villa' vrij voor ons.
* Rob had een aantal dagen voor vertrek nog gebeld voor 3 kinderbedjes en om onze reservering te checken en toen was er nog geen enkel probleem.
* Uiteindelijk, na herhaaldelijk bellen, maar 2 kinderbedjes. Een was er zelfs te smerig om vast te pakken, laat staan dat je er 1 van je kids in gaat leggen.
* In het toilet ligt een enorme bos met zwarte lange haren. De kitranden staat de schimmel op.
* In de volledig ingerichte keuken is geen bord, pan of bestek te vinden.
* Een geweldig welkomstpakket staat voor ons klaar, een half rotte appel en een sinaasappel.
* Om Stan op het vloerkleed te laten spelen, zetten we de tafel opzij. Het ligt daar vol koek kruimels en sinaasappel pitten.
* De flesjes shampoo en doucheschuim zijn al voor de helft leeg.
* In de tweede badkamer stikt het van de kakkerlakken...

Jullie begrijpen al wel dat we een 'gezellig' bezoekje brachten aan de receptie. De medewerkster had al redelijk snel in de gaten dat ze ons niet af moest schepen met een schoonmaakster en iemand die de kakkerlakken kwam verwijderen.
Na even praten hebben we nu twee hotelkamers in het hoofdgebouw met een connectie deur. Bas en Evi hebben nu hun eigen kamer en dat vinden ze geweldig!
Nu zitten we ook helemaal naar ons zin!

Nog een paar dagen genieten hier en dan weer terug naar huis. Als we een uurtje thuis zijn komt Rien al aan. We kijken er erg naar uit! De kids kunnen niet wachten om met opa op het grote bed te stoeien.
Dan heb ik een paar dagen de tijd om de koffers uit en weer in te pakken en dan vliegen we naar NL. Vanaf 26 juli ben ik dan weer bereikbaar om mijn NL mobiel: 0651371707. Rob komt 5 augustus aan in NL.

Tot snel weer allemaal!

• 19 Juli 2012 - 08:58

Esther:

Wat een geweldige foto!!!! met die 2 handen.......

• 19 Juli 2012 - 08:58

Esther:

Jullie gaan wel goed daar he.
    Ik heb respect voor jullie, zo met 3 kleine kinderen. Maar deze ervaring pakken ze jullie nooit en te nimmer meer af!!!!
    Groetjes Esther

• 20 Juli 2012 - 06:41

Isa Van Boven:

Isa zeg": Ik vind het jurkje van Evi mooi. En ik vind Bas zijn piratenpak mooi. Zullen we een keer samen spelen als jullie in Nederland zijn?

groetjes isa

• 20 Juli 2012 - 06:57

Bas En Evi:

Dat doen we Isa!!!

• 21 Juli 2012 - 21:11

Juud:

Leuk verslag heb je weer geschreven! Veel plezier nog met opa en tot volgende week! Goede reis en vergeet de zon niet ;)
    X juud