Tickets!! - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan Grauwmans - WaarBenJij.nu Tickets!! - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan Grauwmans - WaarBenJij.nu

Tickets!!

Door: Rob & Suus

Blijf op de hoogte en volg Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan

13 Maart 2012 | Nederland, Molenschot

Ja hoor, het is zo ver. Gister een mail gekregen vanuit Brunei dat de werkvergunning en visa binnen zijn en vandaag zijn de tickets al geboekt...
We vliegen volgende week woensdag (21-3) 's avonds om 20.50 uur naar Brunei.
Ondanks dat we al een tijd bezig zijn met de voorbereidingen is het nu toch nog erg druk met allerlei dingen regelen.
Rob heeft vandaag een huurauto gehaald, onze eigen auto's gaan donderdag weg. Verder alles aan het opruimen hier in huis en de laatste spullen nog even inkopen. Maandag en dinsdag staat de zeecontainer voor de deur en wordt alles ingepakt.
We vinden het erg spannend allemaal, maar hebben er ook erg veel zin in!

• 13 Maart 2012 - 20:27

Juud:

Nu is het dan eindelijk zover! De laatste dingen regelen en dan de grote reis naar het nieuwe avontuur! Wij wensen jullie heel veel succes met de laatste loodjes, heel veel sterkte met het afscheid nemen en onwijs veel plezier daar in het verre Brunei. We hopen dat jullie over 4 jaar terug kunnen kijken op een geweldig mooie tijd! Maarre, we zullen jullie wel heel erg gaan missen hoor....
    Dikke kus van ons

• 13 Maart 2012 - 20:43

Marian Larsen:

Nog een weekje dus!!
    Zooooo,spannend!!
    Goede reis en een welkom begin daar!
    Leuk, leuk.!
    Afscheid is altijd even moeilijk, maar het is makkelijk contact houden met het thuisfront. al die moderne technieken!Iedereen is dichtbij...
    Succes, en goede reis! Lieve groetjes, Marian

• 13 Maart 2012 - 22:03

Chantal:

Ha Suus,
    Fijn dat de avondvlucht gelukt is! Nu de laatste loodjes voor het vertek. Succes de komende week met inpakken en het afscheid nemen. Als ik je niet meer spreek een hele goede vlucht en we kletsen lekker bij als de telefoonverbindingen geregeld zijn!!
    En wie weet tot in Brunei!!

Dikke kus Sjan

• 14 Maart 2012 - 06:17

Bep V.d.Broeke:

Oei, oei, wat spannend allemaal. Ik wens jullie heel veel succes bij de laatste voorbereidingen. En vooral heel veel succes daar in dat verre Brunei. Maar dat gaat vast lukken.

• 14 Maart 2012 - 08:35

Judith:

Zou het ook spannend vinden. Maar het gaat gewoon helemaal goed komen. Geniet van jullie tijd daar. Voor je het weet zit je weer in het regenachtige koude Nederland!

Liefs Juud

• 14 Maart 2012 - 08:49

Jolanda V. B:

Eindelijk is het dan zo ver. De datum en tijd staan vast. Wij wensen jullie alle goeds en heel veel mooie ervaringen met dit avontuur. Begrijpelijk dat het spannend is maar geniet er vooral van.
    Groetjes en we volgen jullie

• 14 Maart 2012 - 09:30

Esther:

O O O wat een onderneming. Heel veel succes en ga genieten van deze reis!!
    Je doet de auto's weg, koop je nieuwe dan als je terug komt? Het huis blijft wel gewoon?
    Heel veel groeten van ons, misschien ga je Rob nog zien nu je dichterbij gaat wonen?
    Groetjes van ons uit Prinsenbeek!!

• 14 Maart 2012 - 10:34

Tante Jeanne:

Fijn dat alles nu rond is. Ik hoop dat alles zal gaan zoals geplant en de reis voor jullie allemaal goed zal gaan.
    Wij kijken natuurlijk uit naar de berichten die jullie zullen sturen.
    Heel veel succes en geluk gewenst in deze spannende jaren,Natuurlijk ook van Ome Henk

• 14 Maart 2012 - 13:22

Karin W:

Hoi Suus, Rob en kids,

Ik wil jullie heel veel succes, plezier en veel geluk wensen met dit avontuur.
    Geniet ervan en ik wens jullie een hele mooie tijd in Brunei!

Groetjes karin W

• 14 Maart 2012 - 17:59

Wendy:

Het aftellen is begonnen.
    Toch een raar idee dat jullie nu toch echt gaan vertrekken, het avontuur kan gaan beginnen!
    Jullie gaan hier zeker van genieten en zijn straks een ervaring rijker.
    Veel succes deze week nog met inpakken en regelen, spreek je zondag!
    Liesfs Wen

• 15 Maart 2012 - 08:48

Wilma Taks:

ontzettend veel succes en plezier met het aankomend vertrek naar jullie nieuw avontuur. Vind het erg leuk om jullie reisverslag te volgen.
    Succes en een voorspoedige reis.

• 18 Maart 2012 - 18:18

Doppie:

Wauw Suus, het is bijna zover. Er komen weer veel herinneringen naar boven bij mij toen wij naar Hong Kong gingen. Al is dat al ruim twintig jaar geleden, het is nog steeds iets waar ik met een fijn gevoel aan terug denk. Meid geniet van dit avontuur. Liefs Dop.

• 19 Maart 2012 - 13:06

Ellen:

hoi suus ,

ik heb rob vrijdag in de winkel al gesproken en een goede reis gewenst , bij deze wil ik het jou ook doen!
    heel veel plezier , goede reis en geniet ervan!

lieve groetjes jan ellen jens en juultje

• 19 Maart 2012 - 19:01

Jessica Vd Corput:

Nou Suus en Rob, nog twee avonden ! Is alles geregeld ? Een hele goede reis en geniet van jullie avontuur !

• 20 Maart 2012 - 12:39

Jolanda Borburgh:

Hoi Susanne , Rob en kids, Ik wens jullie een hele goede reis toe en heel veel plezier en geluk in Brunei