Vertrek - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan Grauwmans - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Molenschot, Nederland van Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan Grauwmans - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Rob & Suus

Blijf op de hoogte en volg Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan

20 Maart 2012 | Nederland, Molenschot

Morgen is het dan zover. Alles is ingepakt en zit in de zeecontainer. Het is een zeer bijzondere ervaring om al je spullen in zo'n grote zeecontainer te zien zitten!
Ook de luchtvracht is weg. We mochten ruim 300 kilo aan luchtvracht meenemen, maar we zaten daar ruim overheen, dus er moesten wat spullen uitgehaald worden. Rob heeft hier even wat keuzes in gemaakt. De stofzuiger, strijkplank en strijkijzer werden als eerste verwijderd. Echt een mannenkeuze....er wordt de komende twee maanden dus niet gestreken of gestofzuigd.
Afgelopen vrijdag een afscheidsetentje gehad met collega's van Rob en afgelopen zondag ons afscheidsfeestje. Erg leuk allemaal en we hebben het tot nu toe ook redelijk droog kunnen houden.
Dat zal morgen waarschijnlijk anders zijn. Om 16 uur komt de taxi ons halen om naar Schiphol te gaan. Dus dan is het echte grote afscheid van onze familie. Bij ons mam thuis zal het weer erg stil zijn, want daar hebben we vanaf zaterdag gelogeerd. Bas & Evi slapen vanavond voor het laats bij opa & oma. Gelukkig komen zij ons over twee weken al op zoeken in Brunei!! Daar kijken we nu al erg naar uit!
Zodra we internet hebben in Brunei, dan laten we natuurlijk weer van ons horen. Tot nu toe bedankt voor alle leuke berichtjes van iedereen!!

Liefs van ons allemaal!

• 20 Maart 2012 - 20:13

Elvera:

Goede reis,en hopelijk 'lezen we jullie' snel!

• 20 Maart 2012 - 20:34

Marian Larsen:

Goede reis!!!!!!!!!!!!!
    Hopelijk is Stan gered !!
    Genieten he!!
    Doeix

• 20 Maart 2012 - 20:55

Ella Van Schijndel:

De komende tijd heb je nog heel wat uit te pakken .Verstandig de stofzuiger en de strijkplank eruit halen dat moet je een ander laten doen.
    Goeie reis morgen en houdoe xxx

• 20 Maart 2012 - 21:42

Sabine Franken:

Een hele goede reis en hoop snel iets van jullie te horen!!
    X van ons allemaal

• 21 Maart 2012 - 08:01

Karin W:

Nu gaat het echt beginnen, spannend!
    Een hele goede en veilige reis gewenst en een mooie tijd in Brunei.

Succes met alles en geniet !

Houdoe!!!

• 21 Maart 2012 - 08:02

Lieke:

Geef Stan maar aan mij hoor, ik breng hem wel naar jullie !!

Dikke kus

• 21 Maart 2012 - 08:03

Sjan:

Lieve Suus en Rob,
    Vandaag de grote dag! Geniet vanmiddag van alle lieve woorden en laatste knuffels. Een hele goede reis, pas goed op elkaar en een hele goede start in Brunei!! We bellen

Liefs Sjan en de rest

• 21 Maart 2012 - 11:40

Juud:

Jeetje, nu is het echt zover! goede reis, pas goed op elkaar en hopelijk hebben jullie snel internet zodat we jullie weer kunnen volgen!!
    Dikke kus Juud, peet en joep

• 21 Maart 2012 - 16:50

Anja:

Hallo jongens, daar gaan jullie op naar het avontuur Brunei wij wensen jullie nogmaals een hele fijne tijd pas goed op jezelf en opelkaar .we kijken natuurlijk al uit naar jullie eerst verslag vanuit Brunei!!!

knuffel van ons allemaal

• 21 Maart 2012 - 18:20

Doppie:

Goeie reis!!!

• 21 Maart 2012 - 20:02

Aafke:

Lieve Suus, Rob, Bas, Evi en Stan,

Als het goed is, zijn jullie net de lucht ingegaan... Op weg naar Brunai!
    Ik heb regelmatig aan jullie moeten denken de afgelopen dagen! Hopelijk is alles goed gegaan en hebben jullie vanmiddag goed tijdelijk afscheid kunnen nemen van iedereen! We wensen jullie heel veel succes daar en laat het werk maar even aan anderen over, Suus...
    Pas goed op elkaar! Geniet ervan...
    Lieve, kleine Stan: hopelijk wordt je niet zeeziek...
    We skypen!

Dikke kus,
    Aaf en co

• 21 Maart 2012 - 21:54

Annelies Van Dam:

Snif, snif......
    Mooie tijd daar!
    Kom je deze zomer nog een bakkie drinken op de afdeling?
    XXX

• 22 Maart 2012 - 05:27

Bep V.d.Broeke:

Hallo Rob, Suus en Kids.
    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Is de vlucht goed gegaan met de kids? Een hele belevenis zeker.

Groetjes

• 24 Maart 2012 - 17:52

Pauline Van Maanen:

Goede reis gehad ?
    Ben heel benieuwd hoe jullie het daar vinden, eerst maar eens aclimatiseren (warm en plakkerig zeker !) Geniet ervan met z'n allen !!!