Vergeten... - Reisverslag uit Seria, Brunei van Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan Grauwmans - WaarBenJij.nu Vergeten... - Reisverslag uit Seria, Brunei van Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan Grauwmans - WaarBenJij.nu

Vergeten...

Door: Rob & Suus

Blijf op de hoogte en volg Rob, Susanne, Bas, Evi en Stan

03 April 2012 | Brunei, Seria

Ben helemaal vergeten te vertellen dat we telefoon hebben. Hier komen de nummers:

Rob mobiel 00673 8715420
Suus mobiel 00673 8626874
Rob & Suus thuis 00673 3224304

Als je belt met teledump is dat een stuk goedkoper!
Je belt eerst 0900 1230202 en daarna ons vaste nummer.
Op deze manier bel je voor 2 cent per minuut.

We vinden het natuurlijk erg leuk als je belt, maar denk wel even aan het tijdsverschil.... Het is hier nu 6 uur later dan bij jullie en tijdens de wintertijd is het hier 7 uur later.

Ons adres is:

Liefs van ons!

• 09 April 2012 - 19:44

Tom En Bregje:

Hoi Rob en Suus en Kidz,

Fijn dat jullie nu een eigen plekkie hebben. En hoe is het met opa en oma bij de kids? Ik begreep van Cris dat jullie nu ook op pad waren geweest voor kleine dingen te regelen en opa en oma oppasten. Fijn he, dat ze er zijn. Ook gaaf dat jullie ma in mei komt! Hier alles goed. Beetje rot weer met pasen, maar dat komt ook wel weer goed.

Groetjes Ons!!

• 18 April 2012 - 07:54

Maud Pelzer:

Hoi Susanne

Via fb zag ik deze weblog staan en heb effe je reisverslagen gelezen. Wow geweldig en wat een ervaring om zo een reis te maken met je gezin. Hoop dat jullie er een hele mooie tijd hebben. Kunnen ze niet meer van je afpakken. Geniet ervan
    Liefs Maud

• 18 April 2012 - 14:08

Ieuwkje Bakker:

Leuk om jullie ervaringen te lezen. Wij komen in juli/augustus voor 4 jaar in seria, Brunei wonen met onze 3 kinderen van 7, 6 en 2.

Groet,
    Ieuwkje Bakker

• 19 April 2012 - 12:24

Suus:

Hoi Maud,

wat leuk dat je een berichtje achter gelaten hebt! Het is inderdaad een hele ervaring hier.
    Hoe is het met jou?

Gr. Suus

• 19 April 2012 - 12:30

Suus:

Hoi Leuwkje,

Wat leuk dat jullie ook hier komen wonen! Als je weet wanneer je er bent, dan laat het maar even weten. Kom ik je even opzoeken als je dat leuk vindt.
    Ik ben hier nog wel niet zo ervaren, maar je mag me altijd mailen als je vragen hebt.
    suus_ketelaars@hotmail.com

Groetjes Suus